DS
Galibiyet 32.078



Biz sırtımızı düşmana değil, dost bildiklerimize döndükten sonra oyunu bıraktık.
Çünkü bazıları zirveye çıkınca karakterini kaybeder; biz karakterimizi kaybetmemek için zirveyi bıraktık.


XxX DS AİLESİ XxX